dimarts, 9 de desembre del 2014
dimecres, 3 de desembre del 2014
Conte Nadal
Conte del Pare Noel
Va arribar Nadal i el Pare Noel li van arribant les cartes del nens de tot el món. Quan va acabar de llegir-se totes les cartes dels nens, ja era l'hora de repartir els regals va agafar el rens i s'en va anar a repartir els regals. Després d'anar-se de deixar els regals s'en va en portar alguns nens cap a la seva casa. Va acabar molt content !
Conte dels Reis Mags
Estaven esmorzant Josep i Maria quan va venir l'angel a dir-lis que tindran un fill. Al cap d'una estona es va enterar tota la gent. Van anar els pastors, l'angel i els reis mags. Els reis van trigar molt més per que venien de molt lluny. Quan van arribar li van portar regals al nen Jesus. Els seu pare i la seva mare van acbar molt feliços!!!
Va arribar Nadal i el Pare Noel li van arribant les cartes del nens de tot el món. Quan va acabar de llegir-se totes les cartes dels nens, ja era l'hora de repartir els regals va agafar el rens i s'en va anar a repartir els regals. Després d'anar-se de deixar els regals s'en va en portar alguns nens cap a la seva casa. Va acabar molt content !
Conte dels Reis Mags
Estaven esmorzant Josep i Maria quan va venir l'angel a dir-lis que tindran un fill. Al cap d'una estona es va enterar tota la gent. Van anar els pastors, l'angel i els reis mags. Els reis van trigar molt més per que venien de molt lluny. Quan van arribar li van portar regals al nen Jesus. Els seu pare i la seva mare van acbar molt feliços!!!
dijous, 30 d’octubre del 2014
dimarts, 28 d’octubre del 2014
dijous, 9 d’octubre del 2014
WINDOWS 10 ARRIBARA EN 2015 !
WINDOWS 10 ARRIBARA EN 2015!
![]() |
| MOSTRA DEL ESCRITORI DE WINDOWS 10 |
dimecres, 8 d’octubre del 2014
divendres, 3 d’octubre del 2014
dimecres, 24 de setembre del 2014
BENVINGUTS AL MEU BLOG!
HOLA MOLT BON DIA O MOLT BONA TARDA!

TAMBÉ QUAN SIGUI GRAN M'AGRADARIA SER PROFESSOR DE GIMNÀSTICA COM EL QUE TINC QUE ES DIU DANI, M'AGRADARIA SER-HI PERQUE M'AGRADA MOLT L'ESPORT I PER ULTIM M'AGRADARIA SER ENTRENADOR DE BASQUET PERQUE JO JUGO A BASQUET I TAMBÉ PERQUE HE POGUT VIURE L'EXPERENCIA D'ENTRENADOR DE BASQUET D'UN EQUIP FEMENÍ.

BENVINGUTS A UN NOU BLOG!
SOC DE L'ESCOLA DEL SANT ANTONI MARIA CLARET EM DIC ALEX I AQUEST ES UN BLOG PER A LA OPTATIVA D'INFORMÀTICA. HE ESCOLLIT AQUESTA OPTATIVA PER DOS MOTIUS. UN MOTIU ÉS PERQUE L'INFORMÀTICA SEMPRE O QUASI SEMPRE M'HA AGRADAT I L'ALTRE MOTIU ÉS PERQUE EN UN FUTUR M'AGRADARIA ESTUDIAR INFORMÀTICA.
ELS MEUS OBJECTIUS EN AQUESTA OPTATIVA ES MILLORAR LA MEVA INFORMÀTICA I PODER SABER MÉS COSES SOBRE ELLA.
LES MEVES AFICIONS SÓN JUGAR A LA PLAY STATION SOBRETOT JUGAR AL FIFA I AL CALL OF DUTY. TAMBÉ M'AGRADA MOLT L'ESPORT COM EL FUTBOL I EL BASQUET. EL MEU JUGADOR PREFERIT DE BASQUET ÉS LEBRON JAMES I DE FUTBOL EL MEU JUGADOR ÉS IVAN RAKITIC. PER A MI L'INFORMÀTICA ÉS UNA EINA ESSENCIAL EN AQUESTA VIDA.
MOLTES GRACIES PER LLEGIR EL MEU PRIMER BLOG
I ESPER-HO QUE OS HAGI AGRADAT!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

