dimecres, 24 de setembre del 2014

BENVINGUTS AL MEU BLOG!

HOLA MOLT BON DIA O MOLT BONA TARDA!



BENVINGUTS A UN NOU BLOG! 

SOC DE L'ESCOLA DEL SANT ANTONI MARIA CLARET EM DIC ALEX I AQUEST ES UN BLOG PER A LA OPTATIVA D'INFORMÀTICA. HE ESCOLLIT AQUESTA OPTATIVA PER DOS MOTIUS. UN MOTIU ÉS PERQUE L'INFORMÀTICA SEMPRE O QUASI SEMPRE M'HA AGRADAT I L'ALTRE MOTIU ÉS PERQUE EN UN FUTUR M'AGRADARIA ESTUDIAR INFORMÀTICA.
ELS MEUS OBJECTIUS EN AQUESTA OPTATIVA ES MILLORAR LA MEVA INFORMÀTICA I PODER SABER MÉS COSES SOBRE ELLA.
LES MEVES AFICIONS SÓN JUGAR A LA PLAY STATION SOBRETOT JUGAR AL FIFA I AL CALL OF DUTY. TAMBÉ M'AGRADA MOLT L'ESPORT COM EL FUTBOL I EL BASQUET. EL MEU JUGADOR PREFERIT DE BASQUET ÉS LEBRON JAMES I DE FUTBOL EL MEU JUGADOR ÉS IVAN RAKITIC. PER A MI L'INFORMÀTICA ÉS UNA EINA ESSENCIAL EN AQUESTA VIDA. 
TAMBÉ QUAN SIGUI GRAN M'AGRADARIA SER PROFESSOR DE GIMNÀSTICA COM EL QUE TINC QUE ES DIU DANI, M'AGRADARIA SER-HI PERQUE M'AGRADA MOLT L'ESPORT I PER ULTIM M'AGRADARIA SER ENTRENADOR DE BASQUET PERQUE JO JUGO A BASQUET I TAMBÉ PERQUE HE POGUT VIURE L'EXPERENCIA D'ENTRENADOR DE BASQUET D'UN EQUIP FEMENÍ.



MOLTES GRACIES PER LLEGIR EL MEU PRIMER BLOG
I ESPER-HO QUE OS HAGI AGRADAT!