
BENVINGUTS A UN NOU BLOG!
SOC DE L'ESCOLA DEL SANT ANTONI MARIA CLARET EM DIC ALEX I AQUEST ES UN BLOG PER A LA OPTATIVA D'INFORMÀTICA. HE ESCOLLIT AQUESTA OPTATIVA PER DOS MOTIUS. UN MOTIU ÉS PERQUE L'INFORMÀTICA SEMPRE O QUASI SEMPRE M'HA AGRADAT I L'ALTRE MOTIU ÉS PERQUE EN UN FUTUR M'AGRADARIA ESTUDIAR INFORMÀTICA.
ELS MEUS OBJECTIUS EN AQUESTA OPTATIVA ES MILLORAR LA MEVA INFORMÀTICA I PODER SABER MÉS COSES SOBRE ELLA.
LES MEVES AFICIONS SÓN JUGAR A LA PLAY STATION SOBRETOT JUGAR AL FIFA I AL CALL OF DUTY. TAMBÉ M'AGRADA MOLT L'ESPORT COM EL FUTBOL I EL BASQUET. EL MEU JUGADOR PREFERIT DE BASQUET ÉS LEBRON JAMES I DE FUTBOL EL MEU JUGADOR ÉS IVAN RAKITIC. PER A MI L'INFORMÀTICA ÉS UNA EINA ESSENCIAL EN AQUESTA VIDA.
MOLTES GRACIES PER LLEGIR EL MEU PRIMER BLOG
I ESPER-HO QUE OS HAGI AGRADAT!
